Monday 28 March 2011

Assassin's Creed Brotherhood: Overview

Assalamualaikum pembuka kata,
Yo Ziero's!

ok memandangkan ini post yang kedua. kali ni aku masih lagi di tahap ingin memperkenalkan diri lagi..
ok aku nak bagi tau and share dengan semua Ziero's tentang hobi aku. Apa yang best?
em xde la apa yang best..
tapi kali ni aku nak bawak korang semua untuk satu Overviews bagi salah satu dari peberet jugak la kan? game ni memang SUPERBziero's bagi aku.


Assassin's Creed Brotherhood



ni la cover depan game nih

ok game ni berkisarkan pasal sejarah apabila, ada dua watak yang berlainan tapi bersangkut paut. Desmond dan Ezio Auditore Da Firenze sebab pe dorang ni berkait rapat? sebab si Assassin master ni adalah ancestor pada si desmond ni. latar kali ni memang dia da upgrade banyak kebolehan Ezio contohnya. kali ni korang boleh tembak guna crossbow, tembak poison memang GILAziero's arr.. ok jom aku bawak korang tengok gameplay dia sikit.


ok ni la dia Ezio Auditore Da Firenze. seorang assassin yang menentang kerajaan Borgia. dan latar game ni kali ni dekat Rome.



kali ni korang boley buat multiple kill dan killing streak berapa banyak pun boley

asalakan korang PROziero's la kan??
yang lagi menarik korang boleh gabungkan weapon bila menyerang contohnya, bunuh satu guna pedang lagi satu guna pistol bergantung pada kecekapan dan kreativiti korang menekan button

buat Horse to Horse assassinate, gempak an??



apa yang paling best, korang boley guna meriam, kereta kebal, flying bomber dan macam2 lagi lah





ok la memandangkan Ziero sendiri dah tak larat nak entry lagi, so pada yang berminat sila la main ye

pape pn...

"we struggle for story,to serve Ziero gravity"

No comments:

Post a Comment